LOVE

به نام خدا 

یادم میاد توی شیراز یه کوچه بود به نام قهر و آشتی.

هر وقت دو نفر با هم  قهر بودن و یکی می خواست این دو نفر با هم آشتی کنن کاری میکرد که از این  کوچه عبور کنن. کوچه اونقدر تنگ هست که با هم روبرو بشن و حرف بزنن که کی اول بره و این جوری سر صحبت باز می شد و با هم آشتی می کردن.دلم یه کوچه ی قهر و آشتی میخواد.

هرکی یه کوچه ی قهر و آشتی می خواد دستا بالا.آره حالا تو نظر بنویسیید که با کی قهرید و چرا؟ بعد از اینکه خوندم قول میدم پاک کنم. من رازدار خوبی هستم . چون شهریوری هستم و به قول بعضی ها همیشه یه دوست شهریوری داشته باش چون به حرفا و درد دلات خوب گوش میده.والا راس گفته.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394برچسب:دل,نوشته,,ساعت 14:15 توسط love M| |


Power By: LoxBlog.Com